Minőségpolitika

A SáGa Foods Zrt. magas színvonalú termékeivel, innovatív hozzáállásával és a fogyasztók minél magasabb színvonalú kiszolgálásával rangos szerepet tölt be a hazai és nemzetközi piacon.

Ennek érdekében a Zrt. az alábbi célokat tűzte ki:

  • minőségirányítási rendszer működtetésével és folyamatos fejlesztésével magas minőségű termékek előállítása
  • minőségközpontú technológiák kialakítása,
  • vevői és fogyasztói igényeinek és elvárásainak való minél jobb megfelelés érdekében termékeinek, folyamatainak állandó fejlesztése,
  • a vevői és fogyasztói reklamációk minél magasabb szintű kezelése,
  • jogszabályi előírásoknak, valamint a mindenkor érvényben lévő minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági szabványok által meghatározott elvárásoknak való megfelelés,
  • dolgozóink rendszeres oktatása – beleértve az új munkatársakat is – annak érdekében, hogy megismerjék a minőségirányítási rendszer, az élelmiszerbiztonsági rendszer céljait, megvalósításának módszereit,
  • az Üzleti Etikai Kódex elvárásainak ismertetése és betartatása minden munkavállalóval,
  • együttműködés a beszállítókkal, az általunk előírt és elvárt magas minőségi követelmények elfogadtatása érdekében,
  • minden vásárolt alap és adalékanyagnak, illetve minden általunk gyártott készterméknek érvényes specifikációval kell rendelkeznie.

 

E célok elérése érdekében az alábbiakra kötelezzük el magunkat:

  • Minden dolgozónknál tudatosítjuk, hogy a saját munkaterületén köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy az előírások betartásával a gyártott termékek minősége folyamatosan kielégítse a megrendelők igényeit.
  • A minőségi szempontok érvényesítését az előkészítési- és a gyártási folyamat meghatározó elemének tekintjük.
  • Működésünkben, a vezetési-szervezési munkánkban, a gazdálkodásban, a továbbképzésben a tudatos minőségirányítás megvalósítását kívánjuk elérni.
  • Szakembereink folyamatosan kapcsolatot tartanak a megrendelőkkel, kettős céllal: egyfelől a gyártott termékekkel szemben támasztott jogos minőségi igények felmérése, másfelől a termékminőség terén elért eredményekre vonatkozó vevői vélemények megismerése céljából.